Skip to main content

Πολιτική Υγείας & Ασφάλειας

  • Κώδικας Λειτουργίας: Ορίζει τις κατευθυντήριες γραμμές συνεργασίας για εργαζόμενους και συνεργάτες 
  • Νομική & Δημόσια Ευθύνη: Καθορίζει τις δραστηριότητες και ευθύνες μας σύμφωνα με το κανονιστικό πλαίσιο 
  • Ποιότητα: Συμμόρφωση με τα πρότυπα ISO 9001 & ISO 10002 για τη διαχείριση ποιότητας 
  • Διαχείριση Κινδύνων: Αντιμετώπιση χρηματοοικονομικών και λειτουργικών κινδύνων 
  • Περιβαλλοντική Διαχείριση: Δέσμευση για συμμόρφωση με περιβαλλοντικούς νόμους και κανονισμούς 
  • Επαγγελματική Υγεία & Ασφάλεια: Εφαρμογή ασφαλών διαδικασιών στις επιχειρηματικές μας δραστηριότητες 
  • Ασφάλεια Δεδομένων: Συμμόρφωση με ISO 27001 & GDPR για την προστασία δεδομένων και πληροφοριακών υποδομών

Πολιτική Εκπαίδευσης GWO

  • Πρώτες Βοήθειες 
  • Χειρωνακτική Διακίνηση Φορτίων 
  • Αντιμετώπιση Πυρκαγιάς 
  • Εργασία σε Ύψος 
  • Καθορισμού και παρακολούθησης στόχων 
  • Διάθεσης κατάλληλων μέσων & πόρων 
  • Εξασφάλισης συμμόρφωσης με νομικές και εκπαιδευτικές απαιτήσεις 
  • Συνεχούς ανασκόπησης και βελτίωσης του προγράμματος 

Περιβαλλοντική Πολιτική

  • Συμμορφώνεται με τις νομικές και κανονιστικές απαιτήσεις για την προστασία του περιβάλλοντος 
  • Εκπαιδεύει το προσωπικό της σε θέματα περιβαλλοντικής διαχείρισης 
  • Μειώνει τα παραγόμενα απόβλητα και διασφαλίζει την ασφαλή διαχείρισή τους 
  • Εξοικονομεί φυσικούς πόρους μέσω ανακύκλωσης και επαναχρησιμοποίησης υλικών 
  • Βελτιστοποιεί την κατανάλωση ενέργειας στις λειτουργίες της 
  • Προστατεύει εργαζόμενους και κοινότητα, εφαρμόζοντας ασφαλείς τεχνολογίες 
  • Επικοινωνεί τη δέσμευσή της σε εργαζομένους, συνεργάτες και το κοινωνικό σύνολο 
  • Βελτιώνει διαρκώς το Σύστημα Περιβαλλοντικής Διαχείρισης και την Πολιτική Ποιότητας 

Πολιτική Ποιότητας

  • Κώδικας Λειτουργίας: Καθορίζει τις κατευθυντήριες γραμμές και τα πρότυπα συνεργασίας για τους εργαζόμενους και τους συνεργάτες της GEP 
  • Πολιτική Νομικής & Δημόσιας Ευθύνης: Ορίζει το βασικό πλαίσιο δραστηριοτήτων και ευθυνών της εταιρείας σύμφωνα με το κανονιστικό πλαίσιο του κράτους 
  • Πολιτική Ποιότητας: Περιγράφει τις αρχές, τις διαδικασίες και τα καθήκοντα διαχείρισης της ποιότητας σύμφωνα με τα πρότυπα ISO 9001 & ISO 10002 
  • Πολιτική Διαχείρισης Κινδύνων: Αφορά τη διαχείριση χρηματοοικονομικών και λειτουργικών κινδύνων, την παρακολούθηση και την αντιμετώπισή τους 
  • Πολιτική Περιβαλλοντικής Διαχείρισης: Επιβεβαιώνει τη δέσμευση της εταιρείας στην τήρηση περιβαλλοντικών νόμων, κανονισμών και όρων λειτουργίας 
  • Εταιρική Υπευθυνότητα & Πολιτική Επαγγελματικής Υγείας & Ασφάλειας: Καθορίζει τις αρχές για τις επιχειρηματικές δραστηριότητες, τις εργασίες και τις διαδικασίες της εταιρείας 
  • Πολιτική Ασφάλειας Δεδομένων: Εξασφαλίζει τη συμμόρφωση με το ISO 27001 και τον GDPR, διασφαλίζοντας την ακεραιότητα, την εμπιστευτικότητα και την προστασία των πληροφοριακών υποδομών της εταιρείας 

Πολιτική Ασφάλειας Δεδομένων

  • Κώδικας Λειτουργίας: Καθορίζει τις κατευθυντήριες γραμμές και τα πρότυπα συνεργασίας για τους εργαζόμενους και τους συνεργάτες της GEP
  • Πολιτική Νομικής & Δημόσιας Ευθύνης: Ορίζει το βασικό πλαίσιο δραστηριοτήτων και ευθυνών της εταιρείας σύμφωνα με το κανονιστικό πλαίσιο του κράτους
  • Πολιτική Ποιότητας: Περιγράφει τις αρχές, τις διαδικασίες και τα καθήκοντα διαχείρισης της ποιότητας σύμφωνα με τα πρότυπα ISO 9001 & ISO 10002
  • Πολιτική Διαχείρισης Κινδύνων: Αφορά τη διαχείριση χρηματοοικονομικών και λειτουργικών κινδύνων, την παρακολούθηση και την αντιμετώπισή τους
  • Πολιτική Περιβαλλοντικής Διαχείρισης: Επιβεβαιώνει τη δέσμευση της εταιρείας στην τήρηση περιβαλλοντικών νόμων, κανονισμών και όρων λειτουργίας
  • Εταιρική Υπευθυνότητα & Πολιτική Επαγγελματικής Υγείας & Ασφάλειας: Καθορίζει τις αρχές για τις επιχειρηματικές δραστηριότητες, τις εργασίες και τις διαδικασίες της εταιρείας

Πολιτική Ασφάλειας Δεδομένων:

  • Διασφαλίζει τη συμμόρφωση της εταιρείας με το πρότυπο ISO 27001 και τον GDPR
  • Εγγυάται την ακεραιότητα, την εμπιστευτικότητα και την προστασία των δεδομένων και των πληροφοριακών υποδομών της εταιρείας
  • Προστατεύει τα πάσης φύσεως δεδομένα που αποτελούν περιουσιακό στοιχείο για την επιχείρηση

Πολιτική Διαχείρισης Παραπόνων

  • Διασφαλίζει ότι η πολιτική για τη διαχείριση παραπόνων είναι ορατή, κατανοητή και προσβάσιμη σε όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη
  • Συμμορφώνεται με την κείμενη εθνική και κοινοτική νομοθεσία τηρώντας τις δεσμεύσεις της για την προστασία των προσωπικών δεδομένων
  • Αναπτύσσει και εφαρμόζει ολοκληρωμένη στρατηγική για τη διαχείριση παραπόνων η οποία ενθαρρύνει τον ανοικτό διάλογο
  • Προωθεί την κουλτούρα αναγνώρισης της αξίας των παραπόνων και να ενθαρρύνει το προσωπικό να αντιμετωπίζει τα παράπονα ως ευκαιρίες για βελτίωση
  • Καθορίζει και παρακολουθεί αποτελεσματικούς στόχους που αφορούν την επίλυση των παραπόνων καθώς και τη συνεχή βελτίωση
  • Διασφαλίζει επαρκείς πόρους για την αποτελεσματική διαχείριση των παραπόνων, εκπαιδεύοντας συνεχώς το εμπλεκόμενο προσωπικό.
  • Εφαρμόζει ολοκληρωμένο σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης παραπόνων σύμφωνα με το ISO 10002
  • Μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας: [email protected]
  • Μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας: 2109405866
  • Μέσω αποστολής επιστολής στη διεύθυνση: Σάμου 51 & Φραγκοκκλησιάς, Μαρούσι 15125

Πολιτική κατά της Διαφθοράς και της Δωροδοκίας

  • Εφαρμόσει και να διατηρεί ένα αποτελεσματικό σύστημα διαχείρισης κατά της δωροδοκίας
  • Προάγει την ηθική συμπεριφορά, τη διαφάνεια και τη συμμόρφωση με τη νομοθεσία
  • Παρέχει τους απαραίτητους πόρους για την εφαρμογή και τη συνεχή βελτίωση του συστήματος
  • Εξασφαλίζει ότι οι εργαζόμενοι και οι συνεργάτες είναι εκπαιδευμένοι και συμμορφώνονται με την πολιτική
GEP | Health & Safety Advisors
Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες των cookies αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώρισή σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και βοηθώντας την ομάδα μας να καταλάβει ποια τμήματα του ιστότοπου μας θεωρείτε πιο ενδιαφέροντα και χρήσιμα.