Employee Assistance Programs

Η GEP σε αποκλειστική συνεργασία με την Hellas EAP (www.hellaseap.gr), παρέχει Υπηρεσίες Προγραμμάτων Υποστήριξης εργαζομένων, δημιουργώντας έτσι ένα ολιστικό σύστημα υπηρεσιών γιά τη κάλυψη των σύγχρονων αναγκών των εταιρειών. Τα Employee Assistance Programs (EAP) περιλαμβάνουν 24ωρη Τηλεφωνική Γραμμή Υποστήριξης & Συμβουλευτικής (24/7/365) για εργαζόμενους/στελέχη και τα μέλη των οικογενειών τους. Ενδεικτικές Υπηρεσίες Προγραμμάτων Υποστήριξης EAP είναι οι προγραμματισμένες επισκέψεις συμβούλων “on site”, συμβουλευτική “Face To Face”, coaching στελεχών, Διαχείριση Αιφνίδιων Τραυματικών Γεγονότων & Κρίσεων με άμεση παρέμβαση συμβούλων επιτόπου στο χώρο εργασίας.

Επιπλέον, παρέχονται υπηρεσίες που αφορούν σε εξειδικευμένες εκπαιδεύσεις, προγράμματα Well-being, εφαρμογή ψυχομετρικών εργαλείων, διεξαγωγή Surveys, αξιολόγηση Εργασιακής Καταλληλόλητας, Διαμεσολάβηση & Διαχείριση Συγκρούσεων στον εργασιακό χώρο, εκτίμηση Ψυχοκοινωνικών κινδύνων & διαχείριση περιπτώσεων που άπτονται της Ψυχικής Υγείας στους χώρους εργασίας.

Share :