Online Booking

Η ποιότητα των ξενοδοχειακών υπηρεσιών  στην εποχή του TripAdvisor - Κωδικός: 250219

Πληροφορίες Κράτησης

€120.00

Συναινώ με την αποθήκευση των δεδομένων μου σύμφωνα με την Πολιτική Απορρήτου


Η ποιότητα των ξενοδοχειακών υπηρεσιών στην εποχή του TripAdvisor – Κωδικός: 250219

Φεβρουάριος 25, 2019 09:00 - 17:00

Η GEP σε συνεργασία με το Travel Daily News και τον σύμβουλο τουριστικών επιχειρήσεων και πανεπιστημιακό Δρ. Δημήτρη Κούτουλα, μέσα από ένα βιωματικό και συμμετοχικό τρόπο μάθησης, πραγματοποιεί το πρώτο  απο μια σειρά εξειδικευμένων σεμινάριων ως προς τον ξενοδοχοχειακό κλάδο, με τίτλο «Η ποιότητα των ξενοδοχειακών υπηρεσιών στην εποχή του TripAdvisor» που θα πραγματοποιηθεί στον φιλόξενο χώρο της GEP στις 25 Φεβρουαρίου 2019.

 

Η αυξανόμενη προσοχή του ταξιδιωτικού κοινού στα θέματα ποιότητας και η συνεχής ανταλλαγή σχετικών πληροφοριών μεταξύ των ξενοδοχειακών πελατών – χαρακτηριστική είναι η περίπτωση του TripAdvisor – δημιουργεί μεγάλη πίεση στα ξενοδοχεία αλλά επίσης τους προσφέρει ισχυρό κίνητρο να δώσουν μεγαλύτερο βάρος στην ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχουν.

 

Ακριβώς σε αυτό το θέμα εστιάζει το σεμινάριο, κατά τη διάρκεια του οποίου θα αναλυθούν πρακτικοί τρόποι για να βελτιώσει ένα ξενοδοχείο την εμπειρία που θα αποκομίσουν οι πελάτες του και κατ’ επέκταση για να ενισχύσει τη φήμη και τη δημόσια εικόνα του όπως αυτή διαμορφώνεται μέσα από τις διαδικτυακές αξιολογήσεις των πελατών.

 

O εισηγητής κ. Κούτουλας διαθέτει μεγάλη εμπειρία στην ποιοτική αξιολόγηση ξενοδοχειακών μονάδων καθώς εργάστηκε ως «mystery guest» και έχει επιθεωρήσει και αξιολογήσει εκατοντάδες ξενοδοχεία κι εστιατόρια σε διάφορες χώρες. Έχοντας ασχοληθεί επί πολλά χρόνια με θέματα ξενοδοχειακού μάνατζμεντ και εκπαίδευσης διευθυντικών στελεχών, προσεγγίζει το ζήτημα της ποιοτικής αναβάθμισης ξενοδοχείων με καθαρά πρακτικό πνεύμα και εστιάζει σε απλούς και προσιτούς τρόπους για τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών.

 

Κατά τη διάρκεια του Masterclass θα δοθεί πληθώρα πρακτικών συμβουλών για τη βελτίωση της προσφερόμενης φιλοξενίας σε όλες τις επιμέρους πτυχές της, θα παρουσιαστούν βέλτιστες πρακτικές από την Ελλάδα και το εξωτερικό, ενώ θα εξηγηθεί με ποιους τρόπους μπορούν να βελτιωθούν άμεσα οι κριτικές και η βαθμολογία ενός ξενοδοχείου στο TripAdvisor.

 

ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ:

Σε ιδιοκτήτες ξενοδοχείων, διευθυντές και ανώτερα στελέχη ξενοδοχειακών επιχειρήσεων, επαγγελματίες που ασχολούνται με την ανέγερση, ανακαίνιση και διακόσμηση ξενοδοχειακών μονάδων (αρχιτέκτονες, πολιτικούς μηχανικούς, διακοσμητές κοκ.), προμηθευτές ξενοδοχειακού εξοπλισμού.

 

ΣΤΟΧΟΣ:

Στόχος του σεμιναρίου είναι η πρακτική προσέγγιση στα θέματα ποιότητας όπως τα βιώνουν οι πελάτες ξενοδοχείων. Μέσα από τη σκοπιά ενός «mystery guest» καταγράφονται με μεγάλη λεπτομέρεια και με ιδιαίτερα γλαφυρό τρόπο τα προβλήματα που συχνά απαντώνται στα ελληνικά ξενοδοχεία και προτείνονται απλές κα προσιτές λύσεις για την αντιμετώπισή τους με βάση βέλτιστες πρακτικές τόσο από την Ελλάδα όσο και από το εξωτερικό.

 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ:

  • Η σημασία της ποιότητας για τη βιωσιμότητα και κερδοφορία των ξενοδοχείων
  • Ανάλυση των ποιοτικών προδιαγραφών και των συνηθισμένων αδυναμιών στις ακόλουθες πτυχές μιας επίσκεψης σε ξενοδοχείο:
    • Διαδικασία κράτησης (με έμφαση στις τηλεφωνικές κρατήσεις)
    • Άφιξη στο ξενοδοχείο και Check-In
    • Δωμάτιο
    • Μπάνιο
    • Εστιατόριο
    • Πρωινό
    • Πισίνα
  • Ανακαίνιση ξενοδοχείου: Συνήθεις αστοχίες κατά την ανέγερση νέων ή την ανακαίνιση παλιών ξενοδοχείων και τρόποι αποφυγής τους με προσήλωση στην ξενοδοχειακή εργονομία
  • Διαχείριση προσδοκιών
  • Χειρισμός παραπόνων και σχολίων στο TripAdvisor
  • Βέλτιστες πρακτικές από την Ελλάδα και το εξωτερικό – Παρουσίαση δεκάδων παραδειγμάτων

 

ΟΦΕΛΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Όσοι θα παρακολουθήσουν το Hotel Quality Masterclass θα λάβουν χρήσιμα ερεθίσματα για το πώς βιώνει και αξιολογεί ένας ξενοδοχειακός πελάτης τις υπηρεσίες και εγκαταστάσεις μιας ξενοδοχειακής μονάδας – θα μπορέσουν να εντοπίσουν λάθος νοοτροπίες και πρακτικές στο ξενοδοχείο τους και να τις αντιμετωπίσουν – θα μπορέσουν να εντοπίσουν σχεδιαστικές αστοχίες και λαθεμένες λειτουργικές προδιαγραφές στο ξενοδοχείο τους – θα μπορέσουν να αποφύγουν αστοχίες και λάθη κατά την ανακαίνιση της ξενοδοχειακής τους μονάδας – θα μάθουν τρόπους διαχείρισης των σχολίων για το ξενοδοχείο τους που δημοσιοποιούνται στο διαδίκτυο και εν γένει της φήμης του – θα μάθουν για βέλτιστες πρακτικές από την Ελλάδα και το εξωτερικό – θα μπορέσουν να θέσουν προς συζήτηση την περίπτωση της δικής τους ξενοδοχειακής επιχείρησης και να λάβουν σχετικές συμβουλές και προτάσεις βελτίωσης- θα μάθουν τι συμβαίνει σε άλλα μέσα από την ανταλλαγή εμπειριών με άλλους ξενοδόχους.

 

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ:

Δρ. Δημήτρης Κούτουλας Σύμβουλος Τουριστικών Επιχειρήσεων και Οργανισμών • Πανεπιστημιακός

 

ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ: 8 εκπαιδευτικές ώρες 9:00- 17:00μμ

 

ΚΟΣΤΟΣ: 120 € + ΦΠΑ

To σεμινάριο θα γίνει στην ελληνική γλώσσα και μπορεί να χρηματοδοτηθεί από το πρόγραμμα του ΟΑΕΔ, ΛΑΕΚ 0.24

 

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ – ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ:

Για περισσότερες πληροφορίες & δηλώσεις συμμετοχής, επικοινωνήστε μαζί μας:

 

ΠΑΡΟΧΕΣ  ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Φάκελος, μπλοκ, στυλό, σημειώσεις, βεβαιώσεις συμμετοχής (κατά  τη διάρκεια του σεμιναρίου προσφέρονται Coffee Breaks)

 

ΣΥΝΤΟΜΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗ

Ο Δρ. Δημήτρης Κούτουλας, με πτυχίο στη Διοίκηση Επιχειρήσεων και διδακτορική διατριβή στο Τουριστικό Μάρκετινγκ, εργάζεται ως πανεπιστημιακός και ως σύμβουλος σε θέματα τουρισμού, ξενοδοχείων, γαστρονομίας, πολιτισμού και μάρκετινγκ επιχειρήσεων και χωρών. Το πελατολόγιό του περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, ξενοδοχειακές και άλλες επιχειρήσεις καθώς επίσης υπουργεία, περιφέρειες και τουριστικούς οργανισμούς σε συνολικά 31 χώρες.

Ειδικότερα στον ξενοδοχειακό κλάδο ο κ. Κούτουλας καλύπτει ένα ευρύ πελατολόγιο αποτελούμενο από ξενοδοχειακούς ομίλους, οικογενειακές ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, boutique hotels, ξενοδοχεία πόλης κοκ., συμβουλεύοντας και υποστηρίζοντάς τα σε θέματα στρατηγικού σχεδιασμού, concept development, ανακαίνισης, μάρκετινγκ, branding, αύξησης πωλήσεων ανά τμήμα (F&B, spa κοκ.), οργανογράμματος και στελέχωσης, εκπαίδευσης προσωπικού, ποιοτικού ελέγχου, αναβάθμισης της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών και χειρισμού των κριτικών στο TripAdvisor.

Ο Δ. Κούτουλας έχει εργαστεί ως «mystery guest» και έχει επιθεωρήσει και αξιολογήσει εκατοντάδες ξενοδοχεία και εστιατόρια στην Ελλάδα, το Ντουμπάι, τη Γερμανία, τη Βρετανία, την Κύπρο, την Ελβετία, την Τουρκία και την Ινδονησία.

Από το 2014 ο Δ. Κούτουλας εργάζεται ως Επίκουρος Καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Πατρών, όπου διδάσκει τα μαθήματα Διοίκηση Ξενοδοχείων, Διοίκηση Τουριστικών Οργανισμών, Τουριστικό Μάρκετινγκ και Μάρκετινγκ Υπηρεσιών. Έχει επίσης διδάξει σε άλλα πανεπιστήμια της Ελλάδας, της Αυστρίας, της Γερμανίας και της Νότιας Αφρικής, ενώ έχει διενεργήσει σεμινάρια για διευθυντικά και ανώτερα στελέχη ξενοδοχείων καθώς και τουριστικών και δημοσίων οργανισμών στην Ελλάδα, την Κύπρο, την Κροατία, τη Ρουμανία, τη Νότια Αφρική και την Ταϊλάνδη. Έχει προσκληθεί ως ομιλητής σε εκατοντάδες επιχειρηματικά και τουριστικά συνέδρια στην Ελλάδα και το εξωτερικό

Share :
WordPress Lightbox Plugin