Skip to main content
  • Διασφαλίζει ότι η πολιτική για τη διαχείριση παραπόνων είναι ορατή, κατανοητή και προσβάσιμη σε όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη
  • Συμμορφώνεται με την κείμενη εθνική και κοινοτική νομοθεσία τηρώντας τις δεσμεύσεις της για την προστασία των προσωπικών δεδομένων
  • Αναπτύσσει και εφαρμόζει ολοκληρωμένη στρατηγική για τη διαχείριση παραπόνων η οποία ενθαρρύνει τον ανοικτό διάλογο
  • Προωθεί την κουλτούρα αναγνώρισης της αξίας των παραπόνων και να ενθαρρύνει το προσωπικό να αντιμετωπίζει τα παράπονα ως ευκαιρίες για βελτίωση
  • Καθορίζει και παρακολουθεί αποτελεσματικούς στόχους που αφορούν την επίλυση των παραπόνων καθώς και τη συνεχή βελτίωση
  • Διασφαλίζει επαρκείς πόρους για την αποτελεσματική διαχείριση των παραπόνων, εκπαιδεύοντας συνεχώς το εμπλεκόμενο προσωπικό.
  • Εφαρμόζει ολοκληρωμένο σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης παραπόνων σύμφωνα με το ISO 10002
  • Μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας: [email protected]
  • Μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας: 2109405866
  • Μέσω αποστολής επιστολής στη διεύθυνση: Σάμου 51 & Φραγγοκλησίας, Μαρούσι 15124
toggle icon
GEP | Health & Safety Advisors
Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες των cookies αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώρισή σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και βοηθώντας την ομάδα μας να καταλάβει ποια τμήματα του ιστότοπου μας θεωρείτε πιο ενδιαφέροντα και χρήσιμα.