Πολιτική Διαχείρισης Παραπόνων
Η διοίκηση της GEP δεσμεύεται στην υλοποίηση και συνεχή βελτίωση της διαχείρισης παραπόνων, επιδεικνύοντας προς τα ενδιαφερόμενα μέρη την αποφασιστικότητά της για την εξυπηρέτηση των αναγκών τους.
H GEP διαχειρίζεται όλα τα παράπονα των πελατών και των ενδιαφερόμενων μερών με διαφάνεια, αμεροληψία, αμεσότητα, εμπιστευτικότητα και δεσμεύεται να:
- Διασφαλίζει ότι η πολιτική για τη διαχείριση παραπόνων είναι ορατή, κατανοητή και προσβάσιμη σε όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη.
- Συμμορφώνεται με την κείμενη εθνική και κοινοτική νομοθεσία τηρώντας τις δεσμεύσεις της για την προστασία των προσωπικών δεδομένων.
- Αναπτύσσει και εφαρμόζει ολοκληρωμένη στρατηγική για τη διαχείριση παραπόνων η οποία ενθαρρύνει τον ανοικτό διάλογο.
- Προωθεί την κουλτούρα αναγνώρισης της αξίας των παραπόνων και να ενθαρρύνει το προσωπικό να αντιμετωπίζει τα παράπονα ως ευκαιρίες για βελτίωση.
- Καθορίζει και παρακολουθεί αποτελεσματικούς στόχους που αφορούν την επίλυση των παραπόνων καθώς και τη συνεχή βελτίωση.
- Διασφαλίζει επαρκείς πόρους για την αποτελεσματική διαχείριση των παραπόνων, εκπαιδεύοντας συνεχώς το εμπλεκόμενο προσωπικό.
- Εφαρμόζει ολοκληρωμένο σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης παραπόνων σύμφωνα με το ISO 10002.
Η GEP παρέχει δωρεάν κανάλια υποβολής παραπόνων σε όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη και πελάτες, μέσω μίας από τις ακόλουθες επιλογές:
- Μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας: [email protected]
- Μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας: 2109405866
- Μέσω αποστολής επιστολής στη διεύθυνση: Σάμου 51 & Φραγγοκλησίας, Μαρούσι 15124
Πιστοποιήσεις GEP
Πολιτική Διαχείρισης Παραπόνων GEP