Πολιτική Διαχείρισης Παραπόνων

Η διοίκηση της GEP δεσμεύεται στην υλοποίηση και συνεχή βελτίωση της διαχείρισης παραπόνων, επιδεικνύοντας προς τα ενδιαφερόμενα μέρη την αποφασιστικότητά της για την εξυπηρέτηση των αναγκών τους.

H GEP διαχειρίζεται όλα τα παράπονα των πελατών και των ενδιαφερόμενων μερών με διαφάνεια, αμεροληψία, αμεσότητα, εμπιστευτικότητα και δεσμεύεται να:

  • Διασφαλίζει ότι η πολιτική για τη διαχείριση παραπόνων είναι ορατή, κατανοητή και προσβάσιμη σε όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη.
  • Συμμορφώνεται με την κείμενη εθνική και κοινοτική νομοθεσία τηρώντας τις δεσμεύσεις της για την προστασία των προσωπικών δεδομένων.
  • Αναπτύσσει και εφαρμόζει ολοκληρωμένη στρατηγική για τη διαχείριση παραπόνων η οποία ενθαρρύνει τον ανοικτό διάλογο.
  • Προωθεί την κουλτούρα αναγνώρισης της αξίας των παραπόνων και να ενθαρρύνει το προσωπικό να αντιμετωπίζει τα παράπονα ως ευκαιρίες για βελτίωση.
  • Καθορίζει και παρακολουθεί αποτελεσματικούς στόχους που αφορούν την επίλυση των παραπόνων καθώς και τη συνεχή βελτίωση.
  • Διασφαλίζει επαρκείς πόρους για την αποτελεσματική διαχείριση των παραπόνων, εκπαιδεύοντας συνεχώς το εμπλεκόμενο προσωπικό.
  • Εφαρμόζει ολοκληρωμένο σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης παραπόνων σύμφωνα με το ISO 10002.

Η GEP παρέχει δωρεάν κανάλια υποβολής παραπόνων σε όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη και πελάτες, μέσω μίας από τις ακόλουθες επιλογές:

  • Μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας: [email protected]
  • Μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας: 2109405866
  • Μέσω αποστολής επιστολής στη διεύθυνση: Σάμου 51 & Φραγγοκλησίας, Μαρούσι 15124

Πιστοποιήσεις GEP

Πολιτική Διαχείρισης Παραπόνων GEP

Share :