Παγκόσμια Εβδομάδα Well Being – Διατροφή

Γνωρίζατε ότι τα συχνά και μικρά γεύματα εντός της ημέρας αυξάνουν τις βιολογικές καύσεις του οργανισμού και βοηθούν στην απώλεια βάρους;

Η Παγκόσμια Εβδομάδα Well Being είναι μια ιδανική αφορμή να εντάξουμε στην καθημερινότητά μας σωστές διατροφικές συνήθειες, ακολουθώντας τις βασικές αρχές της μεσογειακής διατροφής.

H Μεσογειακή διατροφή στηρίζεται στα εξής:

  • Υψηλή κατανάλωση σιτηρών και δημητριακών
  • Υψηλή κατανάλωση οσπρίων
  • Υψηλή κατανάλωση φρούτων και λαχανικών
  • Την καθημερινή χρήση του ελαιόλαδου ως κύριας πηγής λίπους
  • Μέτρια έως υψηλή κατανάλωση ψαριών και θαλασσινών
  • Κατανάλωση γαλακτοκομικών σε μέτριες ποσότητες.
  • Μέτρια κατανάλωση πουλερικών
  • Κατανάλωση κόκκινου κρέατος λίγες φορές το μήνα.
  • Κατανάλωση οίνου σε μικρές ποσότητες μαζί με τα γεύματα

Η ανάγκη μας σε Νερό:

  • Οι εκτιμήσεις για τις ανάγκες σε νερό, μπορεί να βασίζονται στη θερμιδική πρόσληψη, στην επιφάνεια ή στο βάρος του σώματος.
  • Οι ημερήσιες ανάγκες σε νερό, για φυσιολογικούς ενήλικες, κυμαίνεται μεταξύ 21 έως 43 ml νερού ανά κιλό βάρους σώματος και με μέσο όρο 32 ml. Λόγω της μικρής τους μάζας, τα βρέφη χρειάζονται περίπου100 με 150 ml /kg/ημερησίως, ενώ από την ηλικία των 1 έως 6 ετών χρειάζονται 90ml έως 65ml / kg.

Το αλάτι στην ζωή μας:

  • Ένας τυπικός ενήλικας έχει 80 με 100 mg νατρίου στο σώμα του. Η μέση κατανάλωση άλατος ανέρχεται σε 180 mg/kg σωματικού βάρους, το οποίο είναι ισότιμο με 5gr Νατρίου καθημερινά σε φυσιολογικό άτομο 70 κιλών.
  • Προτείνεται μια συνετή πρόσληψη νατρίου, της τάξης των 1,1 ως 3,3 gr την ημέρα.

Σημαντικά γενικά tips:

  • Τρώγοντας λιγότερα γεύματα δεν χάνεις βάρος! Αντίθετα, τα συχνά μικρά γεύματα αυξάνουν τις βιολογικές σου καύσεις.
  • Ο χρόνος για την άφιξη του μηνύματος κορεσμού στον εγκέφαλο είναι συγκεκριμένος. Αφιέρωσε τουλάχιστον είκοσι λεπτά σε κάθε γεύμα σου και μάσησε καλά την τροφή!
Share :