Παγκόσμια Εβδομάδα Well – Being: 24 – 28 Ιουνίου – Άσκηση

Γνωρίζατε ότι πραγματοποιώντας 20-30 λεπτά άσκησης την ημέρα, συμβάλετε αποτελεσματικά όχι μόνο στην απώλεια βάρους αλλά και στην ενδυνάμωση του νου.

H Παγκόσμια Εβδομάδα Well Being, είναι μια τέλεια αφορμή να επανεξετάσουμε τον τρόπο ζωής μας, αναβαθμίζοντας την ποιότητά του.

Το περπάτημα, οι ομαδικές δραστηριότητες με τους συναδέλφους, το παιχνίδι με τα παιδιά στο πάρκο, είναι μόνο μερικές  από τις απλές δράσεις που μπορείτε να εντάξετε στην καθημερινότητα σας ενισχύοντας έτσι το μυαλό αλλά και το σώμα σας:

1) Περπατήστε περισσότερο

Το περπάτημα είναι ένας από τους πιο εύκολους και πιο αποτελεσματικούς τρόπους για την αύξηση της δραστηριότητάς σας. Βρείτε έναν φίλο που περπατάει ή ενταχθείτε σε ομαδικές δραστηριότητες όπως μια ομάδα πεζοπορίας.

2 )Χρησιμοποιήστε τα σκαλοπάτια

Για λίγους ορόφους δεν χρειάζεστε τον ανελκυστήρα!

3) Ξεκινήστε το jogging

Είτε στο γυμναστήριο είτε στην ύπαιθρο, το τρέξιμο είναι ευεργετικό για την καλή ψυχολογία αλλά και για να κάψουμε θερμίδες! Just do it!

4) Περιορίστε τις διαδρομές σας με το αυτοκίνητο

Αν χρειάζεται να οδηγείτε για να πάτε στην εργασία, προσπαθήστε να παρκάρετε πιο μακριά από τον προορισμό σας και να περπατήσετε το υπόλοιπο της διαδρομής. Εξάλλου για μια μικρή διαδρομή δεν χρειάζεται να πάρουμε το αυτοκίνητο!

5) Οικογένεια και διασκέδαση

Να είστε ενεργός με την οικογένεια. Παίξτε στον κήπο ή το πάρκο με τα παιδιά σας.

6)  Κηπουρική

Μπορεί να προσφέρει μια καλή προπόνηση εάν διαθέτετε κήπο εσείς ή κάποιο φιλικό ή οικογενειακό σας πρόσωπο.

7) Ξεκινήστε ένα σπορ ως hobby

Βρείτε αυτό που σας ευχαριστεί και σας εκφράζει και ξεκινήστε.

 

Το άρθρο αρχικά δημοσιεύτηκε στο logodiatrofis.gr

Συντάκτης: Εύη Μίχου / Διαιτολόγος – Διατροφολόγος / Μέλος της Ομάδας Logodiatrofis.gr

Share :